Dostava hrane u sobu - luksuz ili novo normalno? Blue Waves Resort

Book Hotel u Malinska
Blue Waves Resort

Online booking

 

Dostava hrane u sobu – luksuz ili novo normalno?

Dostava hrane u sobu ili Room Service se do pojave corona virusa često percipirao isključivo kao luksuz, nešto što rade filmske zvijezde, poznati i slavni. Šampanjac, kavijar i slične delicije se naručuju u sobu, a konobar koji dostavlja uvijek dobije veliku napojnicu. To su klišeji koji danas gotovo nemaju veze sa stvarnošću. Pojavom pandemije promijenio se i pristup takvim uslugama koje više nisu ograničene samo na luksuzne hotele.

 

Promjene u svakodnevnom životu

Svjedoci smo velikih promjena koje utječu na naše živote i poslovanje. Ograničavaju se socijalni kontakti među gostima, limitira se broj ljudi koji mogu istovremeno boraviti u restoranu, bazenu, wellnessu, pa čak i na plaži i to na točno propisanoj udaljenosti. Podižu se standardi čišćenja hotelskih soba i zajedničkih prostora u hotelima, educiraju se zaposlenici kako se trebaju ponašati, a maske skrivaju osmijeh na licima – i našim, ali i na licima gostiju. Svugdje su neke upute, upozorenja, gelovi za dezinfekciju. No nije sve loše, neke od promjena su vrlo pozitivne, poput poboljšanja higijenskih standarda koji će se zadržati zauvijek, a nije ni tako loše kada imate više mjesta na plaži i kraj bazena. U svemu možemo pronaći svijetlu točku, samo ako to želimo i odlučimo biti pozitivni.

Boravak u hotelu moramo učiniti što ugodnijim, a istovremeno i sigurnim. To je vrijeme koje provodimo s našom obitelji i prijateljima. To su uspomene koje želimo pamtiti. Mnogo ljudi je ove godine “preskočilo” godišnji odmor koji su planirali provesti negdje uz more ili su barem promijenili destinaciju kako bi bili bliže svom domu.

A što ćete učiniti s vašim slijedećim godišnjim odmorom?

 

Ugodan i siguran odmor

Ima načina da svoj godišnji odmor provedete ugodno i sigurno. Birajte poznatu destinaciju gdje se već osjećate sigurno, smještaj gdje ste već boravili, hotel koji jasno komunicira koje mjere poduzima kako bi osigurao siguran boravak u novim uvjetima.

Ako imate strah od kontakta s velikim brojem ljudi možete izabrati manji hotel umjesto velikog, te i dalje uživati sve pogodnosti koje na odmoru želite. Ne morate niti kuhati, niti čistiti, jer ste na odmoru, pa odmarajte. Bavite se aktivnostima na otvorenom, poput plivanja, sunčanja, šetnjama, vožnjom bicikla, istraživanjem destinacije, uživanjem u jelima koje je netko drugi pripremio za vas.

Za one goste koji bi željeli imati što manje kontakata uživo, bilo to zbog zdravstvenog stanja ili jednostavno zato jer se tako osjećaju sigurnije, u Blue Waves Resortu smo odlučili ponuditi u 2021. godini novu uslugu – dostava doručka ili večere u sobu.

 

Kako funkcionira usluga dostave obroka u sobu

Kod rezervacije na našoj hotelskoj web stranici imate mogućnost odabira usluge dostave doručka i/ili večere u sobu. Usluga se plaća dodatno 40,00 kn po osobi/obroku i obračunava za vrijeme cijelog boravka. Za doručak možete odabrati sve ono što i inače nudimo u restoranu na doručku, a za večeru nudimo izbor između nekoliko menija. Uvijek pazimo da jela budu raznolika. Svakodnevno nudimo glavna jela od mesa, ribe i vegetarijanska jela, uz razne priloge, juhe, salate, i naravno deserte.
Ukoliko niste odabrali opciju dostave obroka u sobi prije dolaska u hotel, možete to učiniti i na dan prijave u hotel ili tijekom boravka.

Ako imate posebne potrebe zbog alergija na laktozu, gluten, orašaste plodove i druge poznate alergene važno je da nam to na vrijeme kažete.

Uvijek možete kontaktirati i naš odjel rezervacija na reservations@bluewaves.hr.

 

Zašto se usluga dostave obroka u sobu dodatno plaća

Usluga dostave obroka u sobu je pogodnost i dodatna usluga koja se uobičajeno naplaćuje jer zahtijeva dodatno osoblje koje hotel mora zaposliti. Dobra strana toga, u cijeloj ovoj krizi kada ljudi češće gube posao nego što ga dobiju, je da povećava broj ukupno zaposlenih u hotelu.
Osim dodatnog osoblja potrebna je i odgovarajuća ambalaža i posuđe u kojoj hrana drži toplinu i  može se transportirati do sobe gosta. Bitno je da hrana zadrži okus i sve hranjive sastojke, da je svježe pripremljena i da lijepo izgleda.

 

Fleksibilni uvjeti rezerviranja – besplatno otkazivanje rezervacije

Prilagodba hotelskog poslovanja je vidljiva i u našoj fleksibilnosti, brzom odazivu na promjene. Razumijemo da ne znate unaprijed hoćete li moći putovati i da se planovi mogu lako promijeniti. Znamo da imate želju putovati, sada vjerojatno više nego ikada prije. Stoga, ne čekajte s rezervacijom dok ne budete sigurni, jer nudimo potpuno fleksibilne uvjete rezervacije, čak i za cijene s popustom za ranu rezervaciju. Kod odabira cjenika obratite pažnju na uvjete i pročitajte do koliko dana prije dolaska možete besplatno otkazati rezervaciju.

Može se dogoditi i da zakasnite, a što u tom slučaju? Kontaktirajte nas i pronaći ćemo zajedno drugi odgovarajući termin kako ne biste izgubili uplaćeni depozit.

Vidimo se na kupanju i sunčanju uskoro!

 

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *