ČPP

 
Blue Waves Resort

Online booking

 

ČPP

U koje vrijeme je prijava i odjava?

Vrijeme prijave je od 15:00 sati, a odjave do 10 sati. Ranija prijava ili kasna odjava moguća je, ali ovisi o razini popunjenosti, te se mogu naplatiti i dodatni troškovi. U visokoj sezoni (sredina lipnja do sredine rujna) gotovo su sve sobe zauzete, te u tom razdoblju rana prijava i kasna odjava nisu mogući.

Je li piće uključeno u cijenu?

Piće nije uključeno u cijenu, osim filter kave i čaja te sokova iz šankomata za doručak.

Mogu li rezervirati suncobrane i ležaljke na plaži i bazenima? Da li se to dodatno plaća?

Suncobrani i ležaljke ne mogu se rezervirati jer je praksa u hotelu da se ležaljke i suncobrani zauzimaju prema redoslijedu dolaska. Nije dopušteno “rezervirati” ležaljku ostavljanjem ručnika ili bilo kojeg osobnog predmeta. Imajte na umu da će svi takvi predmeti biti uklonjeni. Dok su ležaljke i suncobrani pored bazena besplatni, oni na plaži ispred hotela koriste se uz plaćanje.

Da li su kućni ljubimci dozvoljeni?

Nažalost, ne primamo kućne ljubimce.

Je li hotel opremljen sadržajima za goste s invaliditetom?

Hotel ne nudi smještaj niti sadržaje za goste s invaliditetom.

Je li parking dostupan u hotelu i po kojoj cijeni?

Parking unutar resorta na otvorenom u periodu od 15.06.2023.-15.09.2023. iznosi 10,00 € po danu/vozilu, a u ostalim periodima 8,00 € po danu/vozilu.
Parking u podzemnoj garaži u periodu od 15.06.2023.-15.09.2023. iznosi po 15,00 € po danu/vozilu, a u ostalim periodima
12,00 € po danu/vozilu.

Hotel ne prihvaća nikakvu odgovornost za bilo kakvo oštećenje automobila ili za ukradene stvari.

Pored hotela postoji i javno parkiralište koje je besplatno.

Je li dostupan Wi-Fi? Je li besplatan?

Možete koristiti Wi-Fi u svim hotelskim sobama i zatvorenim i otvorenim hotelskim prostorima i da, besplatan je.

Je li moguće konzumirati bezglutensku hranu ili neku drugu posebnu prehranu?

Potrebno je da nas unaprijed obavijestite o vašim posebnim potrebama prehrane kako bismo na vrijeme nabavili potrebne namirnice. Moguća je nadoplata. Vegetarijanci će uvijek imati dovoljno izbora za doručak i večeru i nije potrebno o tome obavijestiti hotel.

Mogu li platiti u eurima?

U Hrvatskoj je od 01.01.2023. službena valuta EUR.

Primate li kreditne kartice?

Prihvaćamo sve važnije kreditne i debitne kartice: Visa, Mastercard, Diners, Maestro.

Imate li dječji krevetić?

Imamo ograničen broj dječjih krevetića i potrebno je unaprijed najaviti da vam treba dječji krevetić. Ova usluga je besplatna.

Jesu li ogrtači i papuče u sobi?

Ne, dostupni su u Wellness & SPA i mogu se naplaćivati ​​dodatne naknade.

Kakva je situacija s COVID-19 virusom u Hrvatskoj?

Obavještavamo vas kako u Republici Hrvatskoj više nisu na snazi epidemiološke mjere.

Kada će se otvoriti hotel?

Planiramo otvoriti hotel u drugoj polovici travnja 2023. godine. Dobrodošli!